Subiektywnie o…

Jak skutecznie odstraszyć klienta. →

Marzec, 2014

komorkomania.pl

Chcąc nie chcąc, regularnie zaglądam na strony operatorów, żeby być na bieżąco z ofertami. W większości nie jest to zadanie ani trudne, ani męczące. Z jednym wyjątkiem: stroną Plusa. Ludzie, którzy za nią odpowiadają, nie przestają mnie zaskakiwać.
Uczciwie trzeba zaznaczyć: nie każda ścieżka na tej stronie jest źle zaprojektowana. Błędów jest jednak na tyle dużo, że aż trudno uwierzyć, że to strona operatora, z którego usług korzysta 14 mln abonentów. Weźmy prosty przykład.

Za każdym razem kiedy zaglądałem na stronę plus.pl czy to w celu poszukania potrzebnych mi informacji czy to w celu znalezienia nowej promocji nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że coś jest z nią nie tak. I jak się okazuje miałem rację. Patrząc jak wyglądają dzisiaj strony www innych firm plus.pl jest zdecydowanie daleko za nimi. Jest ciężko, topornie i bardzo często mało czytelnie i niezrozumiale.
Osobiście nie miałbym tyle cierpliwości co autor wpisu i pewnie przy pierwszym problemie zrezygnowałbym z zakupów na tej stronie.