Subiektywnie o…

Jak IKEA reklamowała swój nowy katalog

Reklama to dźwignia handlu. To wie każdy kto zetknął się kiedykolwiek z handlem/sprzedażą. Codziennie jesteśmy wręcz zasypywani reklamami w telewizji, w internecie, na zakupach, spacerze. Dosłownie wszędzie. Większość z nich jest taka sobie, nie zapada w pamięć. Są też takie, które są ewidentnie głupie i jak je widzimy to mamy ochotę wywalić TV przez okno (zmiana kanału podobno pomaga). Ale czasami ktoś wpadnie na genialny pomysł i zrobi reklamę która zapamiętamy, ba będziemy chcieli ją oglądać jeszcze raz.

Tak było w przypadku nowego katalogu firmy IKEA. Ktoś wpadł na pomysł aby zaprezentować katalog na… Instagramie. Pomysł jest genialny w swej prostocie. Z resztą zobaczcie sami.

Pomysł jest po prostu genialny.

źródło: theverge.com