Subiektywnie o…

Podejście do klienta. 3mk pokazuje jak zrobić to dobrze.

Na wstępnie chcę powiedzieć, że nie jest to wpis sponsorowany.

Jakiś czas temu poszukiwałem foli lub szkła, które zabezpieczyło by ekran mojego telefonu. Zapytani na Twitterze wskazaliście firmę 3mk.pl. Przejrzałem ich ofertę i zamówiłem sobie jeden z ich produktów – 3mk Flexible Hybrid Glass.
niestety parę dni temu, przez moją nieuwagę, zadarłem róg foli w okolicach przycisku Home.

Może to i niewiele ale strasznie mnie wkurzał ten odstający kawałek.

Może to i niewiele ale strasznie mnie wkurzał ten odstający kawałek.

Usterka może nie jest aż tak duża, ale za każdym razem jak tylko spoglądałem na telefon widziałem ten lekko odstający kawałek. Troszeczkę mnie to irytowało i napisałem o tym na Twitterze

i jeszcze tego samego dnia ekipa z 3mk.pl odpowiedziała

Jakieś było moje zdziwienie kiedy okazało się, że Tomek chce mi całkowicie za darmo podesłać nowy egzemplarz foli. Dodam tylko jeszcze raz, że uszkodzenie powstał z mojej winy.

IMG_0330

Dzisiaj cieszę się już nową folią od 3mk.pl. Dawno nie spotkałem się z takim podejściem do klienta. Brawo 3mk. Oby taki poziom obsługi mieli wszyscy sprzedawcy.

Dzisiaj dostałem przesyłkę kurierską w której znajdowała się nowiutka folia.

Dzisiaj dostałem przesyłkę kurierską w której znajdowała się nowiutka folia.

PS: Pragę także przeprosić Panią Paulinę gdyż z góry założyłem, że w firmie pracują wyłączeni faceci.